Spis artykułów medycznych

Znajdą tutaj Państwo ciekawe informacje, porady na tematy dermatologiczne,psychologiczne i endokrynologiczne.

Nadczynność tarczycy

Nadczynność tarczycy jest bardzo często występującym schorzeniem. Ze względu na bardzo ważną role tego organu powinno się robić badania okresowe które pomogą w ewentualnym stwierdzeniu choroby.

Nadczynność tarczycy

Niedoczynność tarczycy

Niedoczynność tarczycy nazywana także hipotyrelozą spowodowana jest niedoborem hormonów tarczycy. Choroba występuję częściej u kobiet niż u mężczyzn.

Niedoczynność tarczycy

zespół policystycznych jajników

Zespół policystycznych jajników jest jednym z najczęściej występujących schorzeń kobiet w wieku rozrodczym.

zespół policystycznych jajników

ADHD

ADHD czyli zespół nadpobudliwości psychoruchowej z deficytem uwagi występuje o około 4% populacji. Choroba szczególnie uciążliwa jest w wieku szkolnym.

ADHD

Jak traktujemy chorych psychicznie

Jak traktować osoby chore psychicznie, w jaki sposób pomóc im w ich dolegliwości. Rady psychologa na temat chorób psychicznych.

Jak traktujemy chorych psychicznie

Pokonać depresję

Jak pokonać depresję, jedną z najczęstszych chorób psychicznych. Psycholog radzi jak można terapia wyleczyć chorego.

Pokonać depresję

Autyzm

Autyzm jest poważnym zaburzeniem neurologicznym. Im wcześniejsza diagnoza tym łatwiej leczyć dziecko autystyczne.

Autyzm

Łuszczyca

Łuszczyca jest poważną chorobą skóry objawiającą się poprzez swędzące łuski. W przypadku stwierdzenia dolegliwości należy udać się do lekarza dermatologa.

Łuszczyca

Łupież

Czym jest łupież i jak go rozpoznać. Jakie są skuteczne sposoby walki z łupieżem stosowane przez lekarzy dermatologów.

Łupież

Czyrak

Czyrak jest zmianą zapalną skóry przypominającą guza. Czyraki rozwijają się wokół mieszka włosowego.

Czyrak

Zapalenie wątroby

Czym jest zapalenie wątroby, jak można się zarazić i jak leczyć?

Zapalenie wątroby

Co warto wiedzieć na temat przekrwienia nerek

Jak dochodzi do przekrwienia nerek, czy można leczyć tą przypadłość?

Co warto wiedzieć na temat przekrwienia nerek

Przeszczepy narządów – szansa na nowe życie

Cenne informację na temat przeszczepów narządów, kto może zostać dawcą narządów, jakie narządy można przeszczepić.

Przeszczepy narządów – szansa na nowe życie

Bulimia

Czym jest bulimia i anoreksja, jak leczyć te trudne choroby. Terapia u psychologa może pomóc w leczeniu.

Bulimia

Wątroba

Jaką funkcje w organizmie człowieka odgrywa wątroba, jakie procesy zachodzą w wątrobie. Wpływ wątroby na hormony.

Wątroba